Promocje

Strony WWW

Strona Internetowa

W dzisiejszych czasach strony internetowe to podstawowe wizytówki firm, stowarzyszeń, urzędów, instytucji kultury czy wreszcie osób prywatnych. To sposób komunikacji z otoczeniem i reklamy. Posiadają je duże koncerny i małe przedsiębiorstwa, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą.

Strona coraz częściej jest fundamentem działań marketingowych firmy, reprezentantem marki i nośnikiem wizerunku. Zadaniem strony jest prezentacja jej właściciela, prezentacja oferty i bardzo często sprzedaż.

W zależności od potrzeb i specyfiki zamawiającego, strony można podzielić na proste i bardziej skomplikowane wizytówki, strony informacyjne, osobiste i firmowe blogi, rozbudowane firmowe platformy łączności, wymiany informacji i dokumentów, sklepy internetowe, portale informacyjne, czy wreszcie portale społecznościowe.

Do tego zbioru już wkrótce może dołączyć również Państwa strona. Taka jaką zbudujemy.
Jaka?

Na pewno wykonana na poziomie najwyższym, na jaki nas obecnie stać, dokładnie i nowocześnie. Strona z porządnie napisanym i zorganizowanym kodem. Umiejąca wyświetlić się na wszystkich najpopularniejszych typach przeglądarek. Zawierająca dobrze dobrane teksty i porządnie zaprojektowaną grafikę. Jeżeli takie będzie Państwa życzenie, stworzymy Państwu możliwość samodzielnej aktualizacji zawartości strony poprzez system zarządzania treścią (CMS), a interfejs użytkownika dopasujemy dokładnie pod potrzeby określonego typu Państwa klientów.

Strony unikalne

Strony unikalne to strony projektowane specjalnie dla Państwa.

Takie wykonujemy najchętniej. Strona wykonana na potrzeby konkretnej firmy, pod względem ogólnego zamysłu, konstrukcji, projektu graficznego i szczegółowych rozwiązań będzie unikalna. Projektu takiego nie będziemy stosować przy budowie stron dla innych klientów. Do takiej strony przekażemy Państwu majątkowe prawa autorskie.

To prawda, że książki nie należy oceniać po okładce. Coraz częściej jednak zastanawiamy się czy szata nie zdobi człowieka. W przypadku samochodów sporo osób zastanawia się, czy wsiadać do auta, które wygląda staro i niechlujnie, z widoczną gołym okiem korozją. W przypadku samolotu jego nienajciekawszy wygląd spowoduje wręcz rezygnację z lotu.

Podobne reakcje obserwujemy w przypadku stron internetowych. W dzisiejszych czasach wygląd i funkcjonalność strony ma bezpośredni, znaczący wpływ na odbiorcę. Dlatego gorąco zapraszamy do wspólnej pracy nad stworzeniem jak najlepiej prezentującej Państwa firmę wizytówki. Indywidualnie zaprojektowanej strony internetowej.


Cennik

Sklepy internetowe

Jeżeli Państwa działalność polega na sprzedaży towarów lub usług, warto się zastanowić nad uruchomieniem nowego kanału dystrybucji poprzez internet i chociaż nie każdą działalność jest łatwo do tego przystosować, to rozwiązania, które można spotkać w sieci ciągle nas zaskakują.

Sprzedaż internetowa ma wiele zalet. Przede wszystkim w dość łatwy i szybki sposób można powiększyć grono odbiorców, do których dotarcie inną drogą byłoby trudniejsze lub wręcz niemożliwe. Odbiorca uzyskuje niższą cenę końcową produktu, co przeklada się na większe obroty.

Handel internetowy to również wygoda klienta. Towar można odebrać osobiście w zwykłym sklepie, ale najczęściej jest dostarczony do domu. Sprzedaż internetową dużo łatwiej jest uruchomić mając już zaplecze w tzw. realnym świecie. Prowadząc firmę produkcyjną, hurtownię, sklep, restaurację, czy sieć placówek usługowych. Nie jest to jednak warunek konieczny.

Oprogramowanie sklepu internetowego jest w pełni przystosowane do polskich warunków rynkowych. Umożliwia obsługę polskiej waluty, posiada możliwość definiownia aktualnych stawek podatku VAT i naliczana rabatów, współpracę z wybranymi firmami kurierskimi, czy wreszcie obsługę płatności internetowych. W zależności od Państwa potrzeb sklep internetowy będzie mógł obsługiwać od kilku do kilkudziesięciu tysięcy artykułów.

Pozostałe funkcjonalności możliwe w sklepie internetowym:

  • Administracja produktami i zamówieniami,
  • zarządzanie administratorami, przydzielanie dostępu do wybranych funkcjonalności,
  • opisy produktów,
  • wersje produktów,
  • galeria zdjęć produktów,
  • promocje,
  • wyszukiwarka produktów,
  • komentarze użytkowników do oferowanych produktów,
  • rozróżnienie na ceny stare i nowe dla danego produktu,
  • prowadzenie stanów magazynowych,
  • generowanie kopii zapasowej zawartości sklepu,
  • pełna integracja z porównywarkami cenowymi, np. Ceneo czy Nokaut.

Do zarządzania sklepem nie trzeba być informatykiem. Wystarczy opanować łatwy w obsłudze edytor, który pozwala na wprowadzanie tekstu za pomocą interfejsu przypominającego popularne programy biurowe.

Zapraszamy Państwa do rozważenia możliwości uruchomienia sprzedaży internetowej. Wspólnie zastanowimy się jaką formę dobrać do charakteru działaności firmy. Czy wystarczy jedynie dobrze zaprojektowana reklama na własnej stronie internetowej i w odpowiednich miejscach w internecie, czy może skorzystanie z platform e-handlu takich jak Allegro czy Ebay, czy jednak własny sklep internetowy?

Strona tymczasowa

Strona tymczasowa to nasz ukłon w stronę tych z Państwa, którzy potrzebują bardzo szybkiego uruchomienia swojej reprezentacji w internecie. Uruchamiamy ją w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania wszystkich niezbędnych materiałów od Zamawiającego. Nie zastępuje ona strony docelowej, której budowa zazwyczaj trwa dłużej, ale w zasadzie od razu pełni rolę wizytówki firmy. Nie pobieramy żadnych dodatkowych kosztów wykonania i instalacji takiej strony. Klient nie musi się również martwić o jej utrzymanie na serwerze.

W przypadku zakupu nowej domeny zakładamy również do pięciu nowych kont e-mail w domenie strony i zapewniamy ich błyskawiczne uruchomienie. Warunkiem utworzenia strony tymczasowej jest oczywiście zawarcie z nami umowy na wykonanie strony internetowej (Umowa o obsługę reklamową).

Innym przypadkiem zastosowania strony tymczasowej jest umowa typu leasingowego z płatnością comiesięczną, gdzie strona tymczasowa funkcjonuje najpierw do momentu wniesienia minimalnej opłaty określonej w umowie, a następnie do momentu oddania do użytku strony docelowej.

Dla dokładnego wyjaśnienia takiego postępowania należy podkreślić, że często zbudowanie pełnowartościowego serwisu internetowego dla firmy wymaga od kilku do nawet kilkunastu tygodni czasu.

W tym okresie pod adresem internetowym firmy nie musi straszyć jedynie suchy napis STRONA W BUDOWIE.

Szablony aukcyjne

Allegro i Ebay to świetne platformy sprzedażowo-aukcyjne. To wielkie wirtualne targowiska. Niezależnie od tego czy Państwa firma posiada własny sklep internetowy, warto zaznaczyć tam swoją obecność.

Jak na każdym targowisku czy pasażu handlowym należy się ze swoją ofertą wyróżnić. Pomagają w tym znakomicie szablony aukcyjne. Szablony służą do prezentacji konkretnych produktów. Innym szablonem możemy posłużyć się przy oferowaniu zegarków, a innym książek, rowerów itp.

Ze względu na dużą złożoność swojego serwisu, Allegro oferuje jedynie minimalistyczną formę szablonów domyślnych, które pozwalają na ekspozycję co najwyżej zwykłego tekstu, proste wklejanie zdjęć i zapewniają bardzo podstawowe funkcje edycyjne.

Duża konkurencja zmusza jednak e-handlowców do działań pozwalających jak najmocniej przebić się do percepcji potencjalnych klientów. Dlatego proponujemy Państwu korzystanie z naszych szablonów. Są to w zasadzie specjalnie prezentacje, zaprojektowane w celu wystawienia konkretnych produktów. Szablony Asisty potrafią tyle co profesjonalna strona internetowa, zawierają takie składniki jak galeria zdjęć, slajder, animacje, złożone efekty, zakładki, funkcje przełączania treści pomiędzy zakładkami w obrębie opisu aukcji. Wszystko to w cenie nie odbiegającej od cen rynkowych.

Projektując szablon bieżemy również pod uwagę elementy identyfikacji wizualnej Państwa firmy. Stylistyka szablonu może nawiązywać do wystroju strony głównej internetowej.

Korzystając z szablonów Asisty z pewnością zaprezentują Państwo swoją ofertę w jak najlepszej, eleganckiej formie.

Przykład szablonu

Kliknij przycisk w prawym, górnym rogu by zobaczyć wideo pokazujące działanie szablonu.

Lub zobacz wersję online

Forum internetowe

Jeżeli do swojej strony internetowej zechcą Państwo dołączyć narzędzie służące wymianie poglądów między użytkownikami strony, jeżeli zależy Państwu na stworzeniu wokół serwisu internetowego swego rodzaju społeczności, grupy dyskusyjnej, proponujemy instalację Forum internetowego funkcjonującego w ramach strony głównej lub jako odrębny byt pod osobnym adresem.

Aby forum miało sens, tak jak strona musi być „żywe”. Warto więc posiadać swojego dobrego administratora, który jednocześnie będzie dobrym animatorem tego, co dzieje się na formum. Warto zakładać ciekawe wątki, poznawać opinie ludzi na tematy, które już są i na takie, które pojawią się w przyszłości. Dobrze prowadzone forum może stać się dla wszystkich stron świetnym źródłem wiadomości i opinii.

Wraz ze wzrostem popularności i ruchu uzytkowników na formum, administrator może współpracować z najbardziej zaangażowanymi osobami, przydzielając im uprawnienia moderatora, tj. osoby ściśle opiekującej się jednym lub kilkoma tematami.

Źle prowadzone forum internetowe może być dla właściciela udręką, a nawet antyreklamą. W najlepszym wypadku po prostu nie będzie używane. Jednak gdy będzie dobrze prowadzone, z pewnością przyniesie wiele korzyści. Forum może pełnić rolę badania rynku. Zwrócić uwagę na te elementy, które później posłużą do modyfikacji tekstow i lepszego pozycjonowania strony głównej. Wreszcie może zawierać szereg uwag na temat firmy i jej oferty. Jeżeli tego typu informacje będą mądrze wykorzystane, z pewnością przyniosą szereg korzyści właścicielowi.

Redesign

Wszystko na tym świecie się zużywa. Moda wychodzi z mody. Strony internetowe dobre kilka lat temu, dzisiaj często mogą wydawać się dziwne, nietrafione, mówiące do nas przebrzmiałym językiem, w niemodnym już wystroju. Tak samo prawdopodobnie stanie się ze stronami, które dzisiaj są świeże, nowoczesne, niemalże pachnące. Tak samo, tylko szybciej. Życiowy cykl strony, przeważnie nie przekracza czterech lat.

Dlatego warto stronę na bieżąco modernizować, rozbudowywać, uzupełniać o nowe komponenty. Dlatego warto mieć stały kontakt z Asistą. Nie musimy się rozstawać ani na chwilę. Pozostając w gronie naszych zarejestrowanych klientów mogą Państwo od czasu do czasu zaglądnąć na naszego Bloga, odwiedzić nasz profil na Facebooku, czy też przeglądnąć nasz Newsletter. Chętnie utrzymamy z Państwem ciągły kontakt i będziemy

ZAWSZE PO PAŃSTWA STRONIE.

....a gdy minie kilka lat, wspólnie się przekonamy, że Państwa strona jest cały czas w formie i na czasie.

Pakiet Basic

Dla niektórych firm, drobnych działalności gospodarczych, założenie pełnofunkcyjnej strony internetowej z wieloma zaawansowanymi funkcjami może być trudne do sfinansowania bądź po prostu niepotrzebne. Zawsze jednak dużą wartością jest posiadanie jakiejkolwiek reprezentacji w internecie i wtedy proponujemy świetne, oszczędne rozwiązanie – Pakiet Basic.

W jego skład wchodzi:

  • zakup domeny,
  • uruchomienie do pięciu kont e-mail we własnej domenie (brak reklam z tytułu posiadania skrzynki pocztowej),
  • opracowanie graficzne wysyłanych wiadomości e-mail,
  • strona internetowa - wizytówka:
    • jedna podstrona w prostej grafice firmowej,
    • dane kontaktowe, adres, e-mail, telefony,
    • formularz kontaktowy,
    • mapka,
    • zdjęcie, np. siedziby.
  • hosting,
  • zgłoszenie do wyszukiwarek,
  • zgłoszenie do Google Maps,
  • rabat 10% na projekty do materiałów reprezentacyjnych i reklamowych w Asiście.

Umowa na dwa lata,
Opłata aktywacyjna: 99zł
Płatność miesięczna: 49zł


Cennik Zobacz przykład strony basic.asista.pl
Etapy współpracy - sechemat

Wizerunek

Identyfikacja wizerunkowa

Nazwa i domena

Sukces firmy warto zacząć budować już na etapie jej rejestracji, a nawet chwilę wcześniej. Bez względu na to czym firma ma się zajmować. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jan Kowalski zajmujące się produkcją i handlem materiałami budowlanymi, warto dla celów wizerunkowych dookreślić np. jako MURBET, CEGIEŁKA, czy chociaż KOWALSKI.

Dobra nazwa to pierwsza przymiarka do określenia marki. Jednak mając zamiar utworzenia własnej strony internetowej najpierw zastanawiamy się nad tym, czy wolna jest jeszcze domena, pod którą naszą stronę zechcemy umieścić. Często warto dla wolnej domeny zmienić nazwę, aby zachować spójny przekaz reklamowy.

W Polsce dla firm najczęściej rozpatrujemy domeny z rozszerzeniami .pl, .eu i .com.

W powyższym przykładzie wszystkie domeny są już od dawna zajęte, a wolna jest, przynajmniej w chwili pisania tego tekstu, np. domena „betonia.pl”. Warto więc taką nazwę wybrać dla naszej firmy. Jeżeli taka nazwa nie wydaje się odpowiednia, szukamy innej.

Jak widać na powyższym przykładzie, jeżeli uzależniamy nazwę firmy od wolnych domen, a w dzisiejszych czasach tak właśnie dzieje się najczęściej, prosty proces nazwania firmy mocno się komplikuje. Po prostu bardzo dużo domen jest już zajętych. Takie działania zajmują sporo czasu i potrafią mocno zmęczyć.

Mając to na uwadze włączyliśmy proces tworzenia identyfikacji wizerunkowej do naszej oferty i jeżeli zlecą nam Państwo budowę strony internetowej, kreację marki i identyfikacji wizualnej, bardzo chętnie zajmiemy się również tym tematem.

Domeny pomocnicze

Obok domeny głównej polecamy wejść w posiadanie domen, które będą pomagać nakierowywać ruch w internecie na naszą stronę internetową. Wyszukiwarka internetowa lepiej wyróżni stronę, której domena zawiera całość lub część szukanej frazy.

Gdy firma podana w powyższym przykladzie znajduje się np. w Olkuszu, warto wykupić domeny takie jak np. www.ceglyolkusz.pl, czy też materialybudowlane.olkusz.pl.

Kreacja marki

W dzisiejszych czasach marka jest niezbędna. Własna marka odróżnia nas od innych.

W języku angielskim słowo mark oznacza znak. Znak, którym możemy oznakować np. firmę. W Polsce możemy powiedzieć, że taki znak to marka. To jednak tylko część prawdy. Razem ze znakiem markę tworzy nazwa. Określona słowami, najlepiej jednym.

Marka to jeszcze coś.

To wizerunek. To reputacja. To synonim jakości.
Marką się chwalimy. Markę reklamujemy. Markę wytrwale budujemy.

Dlatego chętnie Państwa markę powołamy do życia, nazwiemy, określimy, nadamy jej znaczenie i perfekcyjnie narysujemy. Nikt jednak lepiej niż Państwo nie nada jej wartości. Prawdziwą wartość marka uzyska od Państwa.

Identyfikacja wizualna

Najłatwiej markę można dostrzec w jej wizerunku graficznym. To on określa tożsamość marki, decyduje o jej oddziaływaniu na odbiorców. Generuje skojarzenia. Opowiada o najważniejszym przesłaniu i to w najprostszej, najczystszej formie.
Dobrze określona wizualnie marka jest zapamiętywalna. Nie tylko poprzez kolory, litery czy układ graficzny. Najważniejszy jest pomysł i podstawowy komunikat jaki chcemy wysłać do klientów. Dopełnieniem głównego motywu, jakim najczęściej jest logo, logotyp czy sygnet, są pozostałe elementy identyfikacji. Grafika pomocnicza i kolory wiodące. Również celne i zapadające w pamięć, a jednocześnie proste hasło przewodnie.

Jeżeli chcemy w najlepszy z możliwych sposobów stworzyć dla Państwa identyfikację wizualną, w rozmowie z Państwem możemy się czasem wydawać zbyt dociekliwi i łakomi wiedzy. To wszystko dlatego, aby jak najbardziej wczuć się w ogólną sytuację Państwa firmy.

Projektowanie graficzne

Gdy powstała marka, istnieje domena i jest określona identyfikacja wizualna, czas na grafikę. Projekt graficzny powinien powstawać rozważnie. Nie krzyczeć do odbiorcy, a jednocześnie nie zniechęcać mdłą kolorystyką.
Dobrze dobrana grafika zainteresuje odbiorcę w ułamku sekundy. Powinna być czytelna i dobrze dobrana do tematu, który opowiada. Powinna być naturalnym rozwinięciem rozwiązań użytych przy konstrukcji logo i głównych założeń identyfikacji wizualnej.

Projekt graficzny żyje w różych formach przekazu i używamy go na różnych nośnikach informacji: na wizytówkach, w ogłoszeniach prasowych, na ulotkach, folderach, plakatach, banerach, rollupach i szyldach reklamowych. Jest widoczny w strukturze wiadomości e-mail, ale przede wszystkim na Państwa stronie internetowej.

Projekt graficzny możemy wykonać pod konkretną potrzebę klienta, jednak najchętniej projektujemy całe, spójne systemy reprezentacji graficznej.

Podstawy identyfikacji

Z definicji jaką można znaleźć choćby w Wikipedii, reklama to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Delegując perswazję do działu marketingu, tutaj mówimy o reklamie jako sposobie dotarcia do odbiorcy. Mówimy o nośnikach reklamy.

Takimi nośnikami są przede wszystkim:

  • materiały reprezentacyjne firmy,
  • materiały reklamowe poligraficzne,
  • materiały reklamy zewnętrznej,
  • gadżety reklamowe,
  • materiały niestandardowe zastosowane w reklamie.

Myśląc o reklamie swojej firmy trzeba zacząć od podstaw identyfikacji. Zastanowić się, czy lepiej zaprezentuje naszą firmę sam logotyp, czy logo? Jakie fonty (czcionka) będą użyte w tekstach oficjalnych pism, materiałów reprezentacyjnych i reklamowych. Które kolory, łącznie z podaniem numerów określimy jako podstawowe, a które jako pochodne? Jakie elementy graficzne uznamy za wiodące?

Te wszystkie zasady reprezentacji z dokładnym określeniem wyglądu poszczególnych elementów najlepiej ująć w wydawnictwie określanym jako Książka Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity). Nasza oferta obejmuje oczywiście wykonanie takiego opracowania.

Jasno określony system identyfikacji wizualnej w firmie nie dopuści do pomyłek w procesie organizacji reklamy, np. przy zamawianiu materiałów poligraficznych, ogłoszeń w prasie, reklamy zewnętrznej itp. Wykluczy niezamierzone przeobrażenia grafiki, użycie nieprawidłowego kroju pisma czy też nie dopuści do samodzielnego wykonywania loga firmy przez zleceniobiorców.

Książka Identyfikacji Wizualnej to podstawa i gwarancja poprawnej identyfikacji wizualnej Państwa firmy.

Gadżety reklamowe

Słowo gadżet może sugerować rzecz niekonieczną, poważną co najwyżej tak, jak zabawka i w zasadzie zbędną. Gadżet reklamowy jest jednak rzeczą jak najbardziej przydatną i potrzebną.

Bardzo często odgrywa dużą rolę w utrwalaniu wizerunku firmy i poprzez swoją przydatność jest nośnikiem pozytywnych skojarzeń z firmą reklamowaną za jego pomocą.
Dobrze przemyślany gadżet reklamowy przenosi te skojarzeia dyskretnie, niemal niezauważalnie, co wpływa na jego moc oddziaływania. Jeżeli jest często stosowany przez swojego właściciela reklamuje nas w sposób ciągły.
Dlatego powinien być jednym z najważniejszych składników reklamy firmy.

Nasza oferta to dobór rodzajów gadżetów do profilu firmy, projekty ich oznakowań i realizacja zamówienia u producenta.

Szczególnie zapraszamy do kompleksowego opracowania firmowego systemu gadżetów reklamowych, a jeżeli istnieje w firmie taka potrzeba oferujemy Państwu również prowadzenie magazynu gadżetów i ich wysyłki do oddziałów fimy, przedstawicieli handlowych czy też klientów. Realizacja w ramach usługi e‑sekretariat.

W ramach firmowego systemu oferujemy:

  • ekspozycję na stronie www Państwa firmy jako elektroniczny folder ze zdjęciami gadżetów reklamowych,
  • opracowanie systemu zamówień,
  • opracowanie cenników wewnętrznych firmy.

Przykładowe i najbardziej popularne gadżety reklamowe z nadrukiem firmowym:

  • długopisy,
  • breloki,
  • kubki,
  • notatniki,
  • kalendarze książkowe,
  • kalendarze ścienne, biurkowe,
  • wizytowniki,
  • pendrive’y,
  • smycze.
  • rollupy.

Serwis

Domeny

Domena czyli adres

Aby strona internetowa miała swoje miejsce w internecie musi być umieszczona pod odpowiednim adresem internetowym, często nazywanym domeną. Na zwykły adres miejsca zamieszkania składa się kilka składników. Na samym końcu adresu, szczególnie przy przesyłkach międzynarodowych umieszczamy nazwę państwa, wcześniej nazwę miejscowości, a jeszcze wcześniej określamy ulicę.

W analogiczny sposób budowany jest adres internetowy. Na samym końcu często podajemy oznaczenie narodowe. Prowadząc działalność w Polsce najbardziej porządana jest więc domena najwyższego poziomu: ”pl” To ostatni składnik adresu, najczęściej nazywany rozszerzeniem. Nazwa podana przed kropką powinna odzwierciedlać działalność firmy, np. „pustaki.pl” lub jej nazwę własną, np. ‘betonia.pl”. Potocznie to właśnie ta część adresu internetowego nazywana jest domeną, faktycznie w tym przykładzie jest to subdomena domeny „pl”.

Jeszcze wcześniej najczęściej umieszczany jest przedrostek „www”. Marketingowo, ze względu na czystość przekazu coraz częściej jest on pomijany w materiałach reklamowych i faktycznie nie musi być zawsze wpisywany do przeglądarki przy wyszukiwniu strony.

Domena najwyższego poziomu to nie tylko domena krajowa. Jest sporo innych, np. eu, com, net, org, biz, info itd. Warto również zastanowić się nad subdomenami regionalnymi w domenach miast lub regionów, np. „betonia.opole.pl”, lub „www.betonia.opole.pl”.

Kilka najważniejszych zasad wyboru nazwy domeny:

  • domena powinna być prosta do zapamiętania,
  • idealnie byłoby posiadać domenę taką jak nazwa firmy, produktu lub usługi,
  • zgrabniej jest, jeżeli domena jest nazwą bez polskich liter,
  • warto również unikać w nazwie domeny znaków specjalnych, np. myślnika chyba, że ma to uzasadnienie,
  • jeżeli jest to możliwe, zawsze w pierwszej kolejności warto zatroszczyć się o domenę z rozszerzeniem pl,
  • jeżeli wszystkie rozszerzenia domeny są wolne w momencie rejestracji warto wykupić przynajmniej najpopularniejsze z nich, takie jak com.pl, eu, com.

O czym warto pamiętać:

  • Nazwa domeny może zawierać litery, cyfry i myślnik.
  • Myślnik nie może być sytuowany na początku i końcu domeny.
  • Nie może zawierać innych znaków specjalnych, takich jak przecinek, średnik, dwukropek, cudzysłów, znak zapytania czy wykrzyknik i co warto podkreślić nie może zawierać spacji.
  • Kropka służy tylko do oddzielania domen różnego poziomu w adresie.
  • Nazwa musi zawierać minimum trzy dozwolone znaki, a może zawierać maksimum 63 znaki łącznie z rozszerzeniem.
  • Duże i małe litery nie są odróżniane, więc przyjmuje się pisownię całego adresu małymi literami.

Zamówienie i utrzymanie

Prawo do domeny internetowej można rezerwowac w okresach rocznych. Zajmują się tym wyspecjalizowane firmy. Należy przy tym zwracać szczególną uwagę na terminy odnowienia takiej rezerwacji. Koszt roczny to ok. 80zł. Jeżeli korzystają Państwo z naszych usług kompleksowo, chętnie zarezerwujemy dla Państwa odpowiednią domenę i jeżeli tak ustalimy, będziemy pamiętać o corocznym odnowieniu jej rejestracji. Zapewnimy również Państwa stronie miejsce na serwerze, czyli tzw. hosting.

  • DOMENA
    • Rezerwacja i coroczne odnawianie rezerwacji domeny, wg cennika operatora.
  • CENA NETTO
    • 80zł. rocznie, płatne corocznie.
    • Jeżeli będziemy mogli zaproponować atrakcyjniejszą cenę, z pewnością zgłosimy to Państwu w trybie indywidualnym przed terminem odnowienia domeny.

CennikZobacz również Pakiet serwisowy

Hosting

Gdy strona jest już gotowa, można ją umieścić pod adresem internetowym, którym jest zarezerwowana wykupiona) domena i ogłosić ten fakt wszystkim wyszukiwarkom. Warto sobie zdać sprawę, że strona to zespół powiązanych ze sobą plików, które muszą gdzieś fizycznie być zapisane. Może to być zapis np. na twardym dysku w Państwa komputerze. Czy będą ją Państwo wtedy mogli przeglądać? Jak najbardziej tak. Czy wszyscy inni użytkownicy internetu również. Oczywiście, że nie.

Aby strona była powszechnie dostępna musi znajdować się na dysku komputera, który pełni rolę jednego z wielu węzłów sieci Internet. Komputer taki ma swój własny adres IP i działa zawsze. Serwer, bo o nim mowa, może być gospodarzem (z ang. hostem) dla Państwa strony internetowej : 365 dni w roku, 24 godziny na dobę i zawsze będzie mieć dostęp do prądu i internetu. Dzięki temu strona zawsze będzie on line.

Wydaje się, że zapewnienie takiej usługi wymaga poniesienia dużych kosztów i tak faktycznie jest. Jednak ze względu na jej powszechność, firmy świadczące usługę hostingu potrafiły obniżyć te koszty do minimum, zachowując wysoką jakość usługi.

Korzystamy z usług dużo większego partnera, firmy której serwery znajdują się w serwerowni Grupy Onet.pl, najbardziej zaawansowanej technologicznie w Polsce oraz jednej z najnowocześniejszych na świecie. Serwerownia obsługiwana przez grono najwyższej klasy specjalistów, dbających o stabilność i bezpieczeństwo utrzymywanych na serwerach danych. We wszystkich pomieszczeniach znajduje się kilka tysięcy serwerów. Zasilanie zapewnione jest poprzez sieci energetyczne z dwóch niezależnych elektrowni. Obiekt wyposażony jest w narzędzia monitoringu, system antywłamaniowy, system biometryczny oraz system gaszenia.

Cały system zapewnia bezpieczeństwo danych na najwyższym poziomie. Wszystkie dane na serwerach są kopiowane na wypadek awarii sprzętowych lub katastrof. Kopie wykonywane są co 24 godziny i przesyłane do osobnej lokalizacji. Przed atakami z zewnątrz serwery chronione są zaawansowanym systemem firewalli.

Jednak nie muszą Pańswo kupować i utrzymywać w ruchu swojego własnego serwera, zajmować się jego konfiguracją, konserwacją i dbaniem o stałe zasilanie. W zamian tego oferujemy Państwu usługę serwera wirtualnego z minimalnym kosztem dzierżawy. Dbając o to, aby Państwo nie mieli z tym zagadnieniem żadnej dodatkowej pracy stworzyliśmy nasz Pakiet serwisowy, który w jednej cenie oprócz hostingu oferuje jeszcze kilka innych usług.

Własny serwer jest Państwu potrzebny nie tylko do hostingu strony, ale również do przechowywania danych i kopii zapasowych (konto FTP), a także do obsługi kont pocztowych we własnej domenie.

Konto FTP

Wraz z uruchomieniem usługi hostingu, zostaje utworzone dla Państwa konto typu FTP, czyli File Transfer Protocol (Protokół Transmisji Plików). FTP jest protokołem typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie plików na serwer i z powrotem poprzez sieć TCP/IP. Konto FTP jest tworzone na serwerze głównie w celu umieszczenia na nim plików Państwa strony internetowej, jednak może służyć również do innych celów. Głównie do utworzenia i zarządzania zdalnym folderem na dysku twardym serwera. Folder taki jest dostępny po zalogowaniu się poprzez każdy komputer podpięty do internetu. W zależności od rodzaju usługi folder ma przyznaną określoną powierzchnię dyskową.

Do obsługi komunikacji pomiędzy Państwa komputerem a serwerem proponujemy wygodny, prosty w użyciu i bezpłatny program WinSCP. Jest to klient FTP, który umożliwia bezpieczne połączenia z serwerem z wykorzystaniem protokołu SFTP . Można go pobrać ze strony winscp.net. Program posiada polską wersję językową.

Posiadając własną przestrzeń na dysku zdalnego komputera możemy wykorzystywać ją do magazynowania wszelkiego rodzaju zapasowych kopii plików, a także do przesyłania z jednego komputera na drugi plików o dużej objętości. Proces taki przebiega dużo szybciej niż poprzez wysłanie dużego pliku jako załącznika w wiadomości e-mail. Cała komunikacja pomiędzy komputerami jest zabezpieczona odpowiednimi protokołami bezpieczeństwa.

Statystyki

Kiedy strona internetowa jest już uruchomiona, zaczyna żyć. Życie natomiast podlega statystyce. Pojawia się wiele parametrów, które można zmierzyć i które niosą wiele informacji. Tylko jaki z tego wszystkiego pożytek może mieć właściciel strony?

Już zapoznanie się choćby z najprostrzymi wskaźnikami jest opłacalne i daje odpowiedzi na podstawowe pytania. Pogłębiona analiza może przynieść pokaźne korzyści finansowe a przede wszystkim uchronić przed stratami finansowymi i czasowymi. Pytaniem pozostaje tylko, czy chcemy sobie takie pytania zadawać?

Analiza danych dotyczących strony interentowej to świetne wspomaganie dla przedsiębiorcy. Trzeba tylko mieć czym zrobić taką analizę. Wśród wielu narzędzi dostępnych na rynku najlepszym i najbardziej dostępnym wydaje się być Google Analytics. Jego sukces ma swoje postawy w stosunkowo łatwej obsłudze, dużej ilości generowanych statystyk, braku odpłatności za korzystanie przy jednoczesnym braku reklam. Wydaje się więc, że jest to program idealny i sporo przedsiębiorców powinno z niego korzystać i monitorować swoje strony internetowe. Wszak każde działanie marketingowe firmy w oparciu o internet wymaga informacji zwrotnej i analiz. Nie zawsze tak jednak się dzieje.

Tajemnicą tego zjawiska jest zwykły, powszechny brak czasu. Poza tym przyglądanie się analizom to jedno, a umiejętność wyłowienia z morza informacji tych, które są najistotniejsze i odpowiednie ich zinterpretowanie, to drugie.

Dlatego proponujemy Państwu raport „Analityk”. Usługę, dzięki której zaoszczędzą Państwo sporo swojego czasu i jednocześnie będą systematycznie informowani o wszystkich istotnych parametrach dotyczących Państwa strony www. Dane będą zawsze ułożone w tej samej kolejności, pogrupowane w działy i opatrzone komentarzami. Opracowanie będzie zawierało wnioski i sugestie dotyczące ewentualnych korekt zarówno w działaniach reklamowych jak i w konstrukcji samej strony, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Raport może być opracowywany co kwartał lub co miesiąc, w zależności od Państwa potrzeb. Po dwunastu miesiącach proponujemy bezpłatne podsumowanie całego roku i godzinę bezpłatnych konsultacji z naszym opiekunem klienta.

Przykładowe rodzaje analizowanych parametrów:

  • dane o odbiorcach
    • wskażą Państwu charakterystykę użytkowników odwiedzających stronę,
    • opowiedzą o o ich zachowaniach podczas przeglądania strony,
    • wskażą trendy jakie występują w zachowaniach gości strony, np. ile osób nowych trafia na stronę, a ile jest użytkownikow wielokrotnych, jak często odwiedzają stronę, jak długo przebywają na stronie, jakie są relacje liczbowe pomiędzy nimi.
  • źródła ruchu
    • pokazują m.in. informacje o wielkości ruchu na stronie wg kanałów generujących odwiedziny oraz o jego jakości, można rozpoznać, ile osób weszło na stronę dzięki wyszukiwarkom internetowym, poprzez linki z innych stron, czy też poprzez ręczne wpisanie w oknie przeglądarki adresu Panstwa strony.
  • słowa kluczowe
    • to dzięki nim inni użytkownicy internetu znajdują Państwa stronę korzystając z wyszukiwarek, analiza najczęściej stosowanych słów kluczowych pozwala na zrozumienie, czego szukają internauci trafiający na Państwa stronę.
  • współczynnik odrzuceń
    • określa procent odwiedzin Państwa serwisu internetowego, które kończą się jego opuszczeniem po oglądnięciu tylko jednej podstrony; jest podstawą do wielu pogłębionych analiz mogących prowadzić do poprawy zawartości i wyglądu strony,

To tylko kilka spośród wielu parametrów możliwych do zbadania z pomocą narzędzia Google Analytics. Korzyści z jego stosowania potrafią być naprawdę imponujące:

  • łatwiejsze odnajdywanie w internecie grupy docelowej,
  • dostosowywanie do potrzeb odbiorców tych części serwisu internetowego, które „wskazują” badane parametry,
  • lepszy dobór treści poprzez zastosowanie trafnych słów kluczowych w tekstach strony,
  • zwiększenie współczynnika konwersji (stosunek ilości odwiedzin strony do ilości zrealizowanych sprzedaży/zamówień), czyli zwiększenie skuteczności serwisu w sprzedaży Państwa towarów i/lub usług.

Nasze raporty dodatkowo spotęgują Państwa komfort w dostępie do tych informacji.

Raport Analityk

Przygotowanie raportu dotyczącego ruchu na stronie i działań marketingowych klienta wraz z komentarzem. Klient określa zakres analizowanych danych. Wysyłka poprzez e-mail i/lub dostęp poprzez panel klienta na stronie www.asista.pl.


  • CENA NETTO
    • 14 zł miesięcznie, w umowie na min. 12 miesięcy.
    • 29 zł kwartalnie, w umowie na min. 12 miesięcy.
    • Podsumowanie roczne gratis.
    • Godzina konsultacji z opiekunem klienta do omówienia podsumowania rocznego – gratis.

Cennik

Pakiet serwisowy

Wykonanie strony internetowej to nie wszystko. Po uruchomieniu strona zaczyna swoje własne życie. Na pozór po prostu jest i już. Nic się nie dzieje. Strona wymaga jednak stałego minimalnego serwisu, którego elementy opisujemy poniżej.


  • HOSTING
    • utrzymanie strony na serwerze,
  • ZMIANY
    • drobne zmiany na stronie internetowej1),
  • REFERENCJE
    • dołączanie nowych referencji, nie częściej niż raz na kwartał,
  • E-MAIL
    • zakładanie i utrzymanie kont pocztowych w domenie strony 2),
  • STOPKA E-MAIL
    • opracowanie graficzne wysyłanych wiadomości e-mail i ewentualne korekty, nie częściej niż 4 razy w roku,
  • KALENDARZ
    • założenie i konfiguracja zbiorczego konta e-mail w domenie gmail.com, powiązanego z funkcją kalendarza,
  • FTP
    • założenie konta FTP 3),
    • instalacja i konfiguracja klienta FTP umożliwiającego administrację plikami na serwerze,
    • utrzymywanie miejsca na kopie zapasowe z danymi klienta,
  • RABATY
    • rabat 10% na projekty do materiałów reprezentacyjnych i reklamowych z wyjątkiem wizytówek,
    • rabat 20% na projekty wizytówek.
  • CENA NETTO
    • 15 zł miesięcznie, w umowie na min. 12 miesięcy lub
    • 144 zł rocznie, płatne jednorazowo.

  • 1) 4 drobne zmiany w roku, nie częsciej niż raz na kwartał.
  • 2) max 40 kont mail,
  • 3) 20 GB powierzchni dyskowej,

Cennik

Niezbędnik

Dobra strona internetowa powinna być wyposażona w niezbędne akcesoria, przynajmniej takie jak poniżej. W zależności od potrzeb proponujemy Państwu instalację na stronie elementów poniższych oraz innych, których tutaj nie wymieniamy.

Formularz kontaktowy

Najczęściej do określenia możliwości komunikacji z firmą projektowana jest podstrona KONTAKT, a na niej umieszczane są dane do kontaktu. Nieco bardziej zaawansowaną i często już spotykaną formą organizacji takiej podstrony jest indywidualnie projektowany formularz kontaktu. Formularz przede wszystkim znakomicie przyśpiesza wysłanie wiadomości e-mail do właściciela strony, pozwala na uporządkowanie przekazu poprzez wymuszenie wypełnienia okreslonych pól, przede wszystkim poprzez określenie tematu wiadomości i np. działu firmy, do której taka wiadomość ma trafić. Formularz „przypilnuje” również, aby nadawca wiadomości podał swoje dane kontaktowe. Asista na życzenie klienta umieszcza formularz kontaktowy bez dodatkowych opłat.

Sprzawdź, jak działa nasz FORMULARZ KONTAKTOWY.

Mapka

Dostosowanie mapki, umieszczonej najczęściej w sekcji Kontakt, pod kątem graficznym, umieszczenie znacznika i notatki w opisie znacznika. Na Państwa życzenie wprowadzamy stronę i wybrane dane firmy do map Google. Po pewnym czasie potrzebnym na weryfikację przez Google lokalizacja Państwa firmy, dane kontaktowe oraz link do strony będą widoczne w Google Maps.

Polityka prywatności

Informacja o polityce prywatności W dniu 21 stycznia 2013 roku w Polsce weszła w życie nowelizacja Prawa Telekomunikacyjnego dotyczącego serwisów internetowych. Zmianie uległy m.in. przepisy dotyczące tzw. ciasteczek.

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na komputerze użytkownika internetu, tablecie lub smartphonie, podczas odwiedzania strony w internecie. Ich zadaniem jest informowanie przeglądarki o naszych preferencjach dotyczących treści strony czy też odwiedzanych miejscach na stronie.

W związku z licznymi wątpliwościami dotyczącymi sposobu wyrażania zgody przez użytkownika na stosowanie ciasteczek przez oprogramowanie strony, w znowelizowanych przepisach przyjęto możliwość jej wyrażania za pomocą ustawień przeglądarki ( w sposób dorozumiany). Niezbędne jest jednak powiadomienie użytkownika o samym fakcie stosowania tych plików oraz o swojej polityce prywatności.

Przykładowa treść komunikatu może wyglądać tak:

Na stronie asista.pl są wykorzystywane pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszej strony. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij przycisk ZAMKNIJ. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Przygotowanie szczegółowego opracowania polityki prywatności firmy w zależności od specyfiki działania serwisu internetowego wymaga czasem sporego nakładu pracy i dużej dokładności. Traktujemy je często jako osobne zlecenie.

Natomiast umieszczenie prostej informacji i zamontowanie na stronie mechanizmu informującego o użyciu plików cookies jest przez nas realizowane bez dodatkowych opłat.

Przeczytaj naszą Politykę Prywatności

Favicon

Projekt i konfiguracja ikony widocznej na karcie przeglądarki i w sekcji ulubione, gratis przy zamówieniu strony. Możliwa inna ikona dla każdej podstrony. Favikon to dzisiaj już standard każdej dobrej strony, wskazujący na dbałość właściciela strony o najdrobniejsze szczegóły w zakresie jej promocji.

Aktywny tytuł

Interaktywny tytuł podstrony na karcie przeglądarki.
Podczas korzystania z przeglądarki internetowej często zdarza się, że użytkownik korzysta z wielu kart jednocześnie. Funkcja „Aktywny Tytuł” ma powodować, że będzie on pamiętać o stronie, która w tym momencie powinna być dla niego najważniejsza i co jakiś czas automatycznie zwróci na siebie uwagę poprzez ruchomy komunikat na karcie przeglądarki lub poprzez funkcję „Masz wiadomość”. Karta uaktywni się, gdy nie jest ona kartą aktualnie przeglądaną.

Funkcja „Masz Wiadomość” będzie wyświetlana w tytule karty, jeżeli na podstronie po określonym, zadeklarowanym czasie pojawi się komunikat pop-up, przypominający o przeglądnięciu strony. Usługa dostępna gratis przy zamówieniu strony.

Zobacz demo

Strona błędu 404

Najczęściej spotykany komunikat błędu. Informuje nas o tym, że wybrana strona nie istnieje lub została przeniesiona. Powstaje najczęściej, gdy wpisujemy ręcznie adres w pole adresu przeglądarki internetowej lub wyszukiwarka podaje nam nieaktualny link do podstrony.
Treść z opisem tego błędu najczęściej jest wyświetlana na białym tle, bez grafiki i oczywście w oderwaniu od strony, której szukamy. Użytkownik internetu ma prawo czuć się potraktowany przez system dość sucho... Często też rezygnuje z odnalezienia strony, a jest dość blisko celu.

Jest na to niezłe rozwiązanie. Na takie przypadki tworzymy specjalną podstronę „techniczną”, która oprócz komunikatu zawiera również link do strony z prawidłowym adresem. Strona jest wykonana w stylistyce strony głównej i nie szokuje użytkownika.

Prosimy zapoznać się z przykładem naszej strony z błędem 404 wpisując asista.pl/ofertaaa, zamiast asista.pl/oferta.php.

Strona w budowie

Jeżeli Państwa strona internetowa ma być umieszczona pod adresem nowej, świeżo zakupionej domeny i życzą Państwo sobie jak najszybszego uruchomienia kont e-mail w tej domenie, polecamy umieszczenie pod tym adresem strony – zaślepki, informującej o tym, że strona właśnie powstaje. Strona taka nie pełni żadnych zaawansowanych funkcji, można jednak umieścić na niej logo Państwa firmy, dane kontaktowe, a nawet formularz kontaktowy. To proste i eleganckie rozwiązanie na okres budowy strony docelowej.

Zobacz też Strona tymczasowa

Zgłoszenie do wyszukiwarek

Od samego początku po stworzeniu strony internetowej warto zadbać o to, aby była ona jak najłatwiej odnajdywalna w sieci. Jeżeli kod i treść strony są napisane poprawnie, roboty Google – specjalnie stworzone programy penetrujące sieć - samodzielnie odnajdą nową stronę i dodadzą ją do indeksu wyszukiwarki Google. Dzieje się tak w określonych odstepach czasu. Aby ten proces przyśpieszyć można to zrobić ręcznie, co też dla Państwa czynimy standardowo w ramach budowy strony.

W Polsce wyszukiwarka Google posiada ok. 95% rynku (wg. Gemius Megapanel) i jest absolutnym liderem w tej materii. Powyższe działanie wydaje się więc wystarczającym. Jeżeli jednak Państwa strona ma mieć zasięg międzynarodowy, należy zastanowić się nad jej zgłoszeniem do innych wyszukiwarek, choćby takich jak np. Yahoo, Bing, czy Netsprint.

Statystyki

Konfiguracja strony w usłudze Google Analytics oraz wprowadzenie do użytkowania, gratis przy zamówieniu strony.

Jeżeli nie mają Państwo czasu i cierpliwości do zastanawiania się, co z tych statystyk wynika, proponujemy swoją pomoc w postaci usługi Raport Analityk.

Marketing

Marketing

Trudno o jednoznaczną definicję marketingu. Najprościej można by powiedzieć, że marketing to całość działań zmierzających do skłonienia potencjalnego nabywcy do skorzystania z naszych usług i/lub towarów, czyli do zakupu. Marketing to również kreowanie sposobów dotarcia do świadomości potencjalych klientów i w pewnym zakresie oddziaływanie na nią. To niewątpliwie ważne działanie, które wymaga bardzo dużej ilości czasu, coraz bardziej specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Liczą się również dobre pomysły i świeżość w działaniu.
Wiele firm na tym polu próbuje sił samodzielnie. W Asiście jednak wierzymy, że jednocząc się w radzeniu sobie z rynkiem, razem możemy szybciej i łatwiej osiągać większe cele.

Dlatego w naszej ofercie dla Państwa umieściliśmy doradztwo marketingowe, które staramy się realizować poprzez takie działania jak:

  • audyt skrócony sytuacji marketingowej Państwa firmy i branży,
  • copywriting - opracowywanie treści strony www, a także innych materiałów reklamowych,
  • opracowanie kampanii reklamowej, łącznie z jej przeprowadzeniem lub bez,
  • przewodnik marketingowy,
  • wprowadzenie do e-commerce.

Audyt

Udając się w drogę warto wiedzieć dokąd się idzie. Warto również pomyśleć, skąd się wychodzi. Dlatego na samym początku współpracy proponujemy Państwu chwilę refleksji nad tym, od czego zaczynamy tworzyć nowy kształt Państwa oferty dla rynku. Poprzez przeprowadzenie audytu strony internetowej i sytuacji marketingowej firmy uzyskujemy obraz stanu bieżącego.

Czasem strony www nie ma i sytuacja jest prostsza do określenia. Gdy strona istnieje, sprawdzamy jej wszystkie kluczowe parametry, np. określamy jak długo strona jest na rynku, jak się pozycjonuje w wyszukiwarkach. Zastanawiamy się nad doborem domeny internetowej i jej relacją z marką firmy. Sprawdzamy budowę serwisu pod kątem jego zawartości i przyjazności dla użytkownika. Określamy rolę, jaką odgrywa strona w całości działań marketingowych Państwa firmy.

W dzisiejszych czasach tego typu działanie coraz częściej staje się niezbędnym fundamentem do opracowania strategii rozwoju firmy, systemu reklamy i marketingu, w tym również samej strony internetowej.

Audyt porządkuje wiele spraw w firmie. Pomaga określić, jakie słowa są, a jakich dopiero trzeba użyć, aby strona internetowa lepiej mogła się pozycjonować. Jak wygląda pozycja firmy na tle konkurencji. Czy strona internetowa jest zbudowana w sposób optymalny dla potrzeb reklamy i pozycjonowania. Jaką pozycję zajmuje w wyszukiwarkach, jeżeli chodzi o kluczowe słowa i frazy, jaka jest struktura strony w relacji do treści i wreszcie, jaki powinien być kierunek dalszego rozwoju marketingu firmy.

Copywriting

Nie tylko forma, ale i treść ma znaczenie. Pamiętając o tym, szczególną wagę przykładamy do zawartości strony. Państwo określają, na jaki bal strona idzie, my pomagamy dobrać kreację. Ubrać ją w zdjęcia, specjalnie zaprojektowane elementy grafiki i przede wszystkim w treść.

Pisząc teksty strony internetowej musimy uwieść nie tylko potencjalnych klientów ale również roboty Google. To one właśnie skanując treść Państwa strony, zdecydują jak ona będzie pozycjonowac się w sieci. Najprościej mówiąc, dobrze napisany tekst powinien opisywac firmę i prezentować jej ofertę z użyciem tych słów i całych fraz, których najczęściej będą szukać intenauci zainteresowani ofertą firmy. W tym sensie sama treść i nawet jej układ na stronie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na sukces strony.

Na początku było Słowo... i Bogiem było Słowo. Tak jest napisane od dawna i tak jest do dziś. Słowo jest potężne, jest ważne i musi być dobrze dobrane do zadania jakie ma pełnić. W reklamie słowa są najważniejsze. Dlatego, aby zwielokrotnić siłę oddziaływania Państwa strony na odbiorców najchętniej osobiście pochylamy się, z wielką uwagą, nad każdym słowem, które ma być umieszczone na stronie i nad tym co się kryje pomiędzy słowami.

Kolportaż

Posiadamy kilkuletnie doświadczenie i dobry poziom organizacyjny w realizacji usługi kolportazu materiałów reklamowych na terenie Opola. Kolportaż realizujemy do skrzynek pocztowych mieszkań znajdujących się w różnego typu zabudowie. Zarówno w budynkach wielorodzinnych jak i w domkach jednorodzinnych. Usługa realizowana jest bardzo dokładnie, wg spisu domów i podlega ścisłej kontroli.

E-sekretariat

Wstęp

E-sekretariat to pakiet usług skierowanych do naszych klientów, nabywców stron internetowych, jako znakomite uzupełnienie funkcjonowania strony internetowej.

Usługa e-sekretariat powoduje obniżenie do minimum kosztów prowadzenia obsługi klientów i kontrahentów. W jej ramach otrzymują Państwo do dyspozycji zdalną usługę sekretarską z obsługą przychodzących połączeń telefonicznych zgodnie z Państwa dyspozycją oraz funkcje dodatkowe w zależności od wybranego zakresu.

Preferujemy indywidualne podejście do każdego naszego klienta - każda firma obsługiwana jest tylko przez jednego wyznaczonego pracownika wirtualnego sekretariatu. Jednocześnie każdy z pracowników e-sekretariatu nie obsługuje więcej niż 20 firm.

Usługi podstawowe:

  • Zarządzanie komunikacją.
  • Zarządzanie terminami.
  • Zarządzanie reklamą.

Powyższe usługi realizujemy w trzech zakresach, a do każdej z nich można dodać niezależnie każdą z poniższych usług dodatkowych.

Usługi dodatkowe:

  • Firmowy system materiałów reklamowych.
  • Statystyki ruchu klientów.
  • Newsletter.

Zarządzanie komunikacją

Do realizacji niżej wymienionych zadań firma w zasadzie zawsze zmuszona jest do utworzenia i utrzymywania osobnego stanowiska pracy, co wiąże się z dużymi kosztami. E-sekretariat Asisty znakomicie redukuje te koszty, nie zmniejszając Państwa komfortu pracy. Nie muszą Państwo również ponosić kosztów obsługi kadrowo księgowej pracownika, zajmować się przepisami BHP i ograniczonym, sztywnym czasem pracy. Nie muszą się Państwo również przejmować urlopem pracownika. Wirtualna sekretarka nie ma urlopu, nie ma zwolnień L4 i choć czasem może się jej zmienić głos, to jednak zawsze ma dobry humor.

USŁUGI:


  • Zakres I
    • Przyjmowanie zamówień na usługi firmy.
    • Umawianie spotkań z klientami.
    • Udzielanie, zgodnie z instrukcją, uzgodnionej informacji klientom firmy, (usługa infolinii).
  • Zakres II
    • Odbieranie rozmów telefonicznych jako biuro Zamawiającego.
    • Odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych do połączeń trójstronnych (jeżeli spelnione są warunki techniczne).
    • Udzielanie uzgodnionych informacji kontrahentom Zamawiającego.
    • Codzienny e-raport na temat odbytych rozmów.
    • Dedykowany numer telefonu.
    • Dedykowany numer faksu.
    • Fax na e-mail - odbiór i przesyłanie faksów na wyznaczony adres e-mail.
    • E-mail na fax - nadawanie faksów z tekstów przesyłanych poprzez e-mail.

Cennik Regulamin usługi

Uwagi o obsłudze korespondencji

TAK

Asista realizuje obsługę korespondencji wychodzącej, tj. pisma, oferty, materiały reklamowe. Prowadzimy elektroniczną książkę korespondencji wychodzącej i umożliwiamy zdalne wpisy korespondencji przychodzącej klientowi. W ramach pakietu 4 prowadzimy konfekcjonowanie i wysyłkę materiałów i gadżetów reklamowych do wskazanych partnerów naszego klienta (współpracownikow, sieci handlowej itp.). Adresu do odbioru przesyłek używamy tylko w ramach pakietu czwartego do odbioru materiałów od producentów.

NIE

Asista nie prowadzi obsługi korespondencji przychodzącej, nie udostępnia adresu działalności dla firmy klienta i nie udostępnia adresu korespondencyjnego dla działalności klienta.

Zarządzanie terminami

Zarządzanie terminami to nie tylko ich zapisywanie w kalendarzu. To również obliczanie możliwości wykonania wpisanych zadań w wybranym dniu, przeplanowywanie dnia, informowanie i uzgadnianie terminów spotkań z innymi osobami, rezerwacje biletów itp. Dzisiejsza technologia pozwala już na szybkie sprawdzanie i łatwy zdalny dostęp do swojego kalendarza oraz na jego współdzielenie z e-sekretarką. To naprawdę nowa jakość w Państwa codziennej organizacji dnia i duże oszczędności czasu, a tym samym pieniędzy.

USŁUGI:


  • Zakres I
    • Zapisy teminów spotkań z klientami w elektronicznym kalendarzu z dostępem on line.
    • Codzienna wysyłka planu zajęć na następny dzień poprzez wiadomość e-mail.
    • Możliwość współdzielenia kalendarza z e-sekretarką.
    • Bieżący podgląd i dostęp do kalendarza poprzez internet, (komputer, tablet, smartfon), (Wymaga aktywnej usługi Pakiet serwisowy).
  • Zakres II
    • Umawianie spotkań i uzgadnianie innych terminów zleceniodawcy wg uzgodnionego zakresu, telefonicznie, poprzez e-mail, sms.
    • Przypominanie o terminach poprzez wysłanie wiadomści e-mail i/lub sms i/lub telefon.
    • Przypominanie zleceniodawcy o terminach okolicznościowych, rocznicach, szkoleniach.
    • Przypominanie zleceniodawcy o terminach płatności faktur, wypłat dla pracowników itp.
    • To wszystko bez dodatkowych opłat za sms, e-maile i telefony.
  • Zakres III
    • Pilnowanie terminów płatności klientów.
    • Działania prewindykacyjne, wysyłka upomnień.

Zamów Cennik Regulamin usługi

Zarządzanie reklamą

Reklama w funkcjonowaniu firmy to jeden z najważniejszych i jednocześnie najbardziej zaniedbywanych aspektów jej działalności. Bardzo często poświęcamy jej zbyt mało czasu i zawsze szkoda na nią pieniędzy.
E-sekretariat może okazać się świetnym rozwiązaniem w obu tych tematach. Proponujemy Państwu wspólne przeanalizowanie bierzącego stanu reklamy w firmie, wykonanie choćby skróconego audytu sytuacji reklamowej, stworzenie ramowego planu reklamy na cały rok kalendarzowy i dopilnowanie jego realizacji.

USŁUGI:


Projektowanie reklamy

  • Zakres III
    • Audyt sytuacji reklamowej.
    • Projektowanie składników reklamy firmy:
      • reklama w internecie,
      • reklama zewnętrzna,
      • reklama w mediach,
      • materiały reprezentacyjne i reklamowe (poligrafia),
      • gadżety reklamowe.
    • Projektowanie kampanii reklamowych, akcji oraz systemów rabatowych.

Obsługa bieżąca

  • Zakres II
    • Prowadzenie bazy klientów i potencjalnych klientów Zamawiającego.
    • E-mailing - wysyłanie ofert poprzez e-mail.
  • Zakres III
    • Obsługa bieżąca reklamy w mediach.
    • Zdalna obsługa techniczna reklamy zewnętrznej (projekt, zamówienie, realizacja, montaż).
    • Telemarketing do zdefiniowanej grupy klientów, potencjalnych klientów.
    • Mailing reklamowy - pisma reklamowe, foldery, ulotki.
    • Mailing okazjonalny - kartki na święta itp.
    • Realizacja kampanii reklamowych oraz akcji rabatowych.

Zamów Cennik Regulamin usługi

Firmowy system materiałów reklamowych

(materiałów reprezentacyjnych, reklamowych i gadżetów reklamowych)

Jeżeli Państwa firma współpracuje ze sporą ilością osób stanowiącą sieć handlową czy też przedstawicielską, proponujemy zbudowanie i obsługę Państwa firmowego systemu materiałów reprezentacyjnych i reklamowych. Jest to przedsięwzięcie zajmujące sporo czasu w fazie projektowania jak i obsługi takiego systemu.

Jeżeli jednocześnie planują Państwo skorzystać z naszych usług w zakresie kreacji wizerunku, w tym również budowy strony internetowej, to jest to świetna okazja do zadbania o spójność identyfikacji wizualnej wszystkich materiałów firmowych. Po zbudowaniu takiego systemu warto nim również efektywnie i tanio zarządzać.
E-sekretariat Asisty na pewno w tym Państwu pomoże.

USŁUGI:


  • Elektroniczny folder ze zdjęciami materiałów reprezentacynych i gadżetów reklamowych.
  • Opracowanie systemu zamówień.
  • Opracowanie cenników wewnętrznych firmy.
  • Prowadzenie magazynu materiałów i gadżetów reklamowych i ich wysyłki do oddziałów fimy, przedstawicieli handlowych czy też klientów.
  • Implementacja systemu na stronie www klienta łącznie z systemem identyfikacji użytkowników i ich rozliczeń.

Zamów Cennik Regulamin usługi

Statystyki ruchu klientów

Statystyki rejestracji i ruchu rzeczywistego np. rejestrowanych pacjentów – kwartalne / miesięczne.
Oprócz usługi bieżącej polegającej na obsłudze ruchu klientów / pacjentów otrzymują Państwo statystyki za umówiony okres, dotyczące ilości i rodzajów umawianych klientów, rodzajów usług, czasu realizacji, pasm czasowych realizowanych usług i zgłoszeń telefonicznych, a także uzgadnianych z góry innych parametrów.

Statystyki realizowane są dla umów zawieranych na kres minimum jednego roku. Oferowane są w formie elektronicznej, a na życzenie papierowej.

Statystyki ruchu klientów są znakomitym uzupełnieniem usługi E-sekretariat dla gabinetów lekarskich, dentystycznych, weterynaryjnych, gabinetów kosmetycznych, kancelarii prawnych, warsztatów naprawy samochodów i wielu innych rodzajów działalności.

Newsletter

Newsletter to świetna forma utrzymywania kontaktu z kręgiem stałych klientów Państwa firmy oraz sposób na powiększenie tego grona. Z natury rzeczy powinien on funkcjonować w otoczeniu dobrze zaprojektowanej funkcjonalnie strony internetowej.

Newsletter najczęściej zawiera najważniejsze bieżące informacje, które są warte do przekazania klientom, informacje o promocjach, o nowościach w ofercie handlowej, zmiany w funkcjonowaniu firmy, np. zmiany godzin pracy, informacje o rozwoju, np. o otwarciu nowego oddziału i bardzo często ogólną wiedzę branżową przydatną dla klientów.

Newsletter może być pobierany z Państwa strony internetowej, wysyłany za pomocą poczty elektronicznej lub może mieć formę papierowego folderu. W skrajnych przypadkach może przybrać postać wewnętrznej gazety firmowej lub tylko okresowo emitowanego wydawnictwa reklamowego

Pomimo wielu zalet nie każda firma wprowadza tę formę komunikacji z rynkiem. Wymaga to bowiem pracy i czasu na opracowanie informacji, ich redakcję oraz dystrybucję. W wielu firmach po prostu nie ma osób, które są przewidziane do realizacji takich zadań i trzeba by je zatrudnić. Rozwiązaniem tych wszystkich problemów jest oczywiście nasza usługa E-sekretariat, która przy minimalnie skalkulowanych kosztach zapewni Państwa firmie nowoczesną, wysokiej jakości komunikaję z klientami.

Usługa jest przewidziana dla klientów korzystających z drugiego i trzeciego zakresu usługi E-sekretariat.